grown woman

eftersom man inte bor hemma längre måste man verkligen ha koll på hur man spenderar sina pengar och vad det e man köper.
känns konstigt för sånt tänkte man ju aldrig på förr. och jag har märkt själv att jag har blivit mer och mer petig.
t.e.x. vilket tvätt medel jag tvättar mina kläder med, eller vart man hittar mat billigast, eller vart bio biljetten är 5 dollar billigare.
men det bästa med att bo ensam e att man tar tag i chansen att få gratis grejer. t.e.x. om det e ett möte i skolan för en viss föreneing så går alla bara för att dom bjuder på gratis middag haha.
eller att ta med sig extra mat från cafeterian ifall at man blir hungrig mitt i natten. haha. soo ghetto but so true.
en tjej på 17e våningen rekomendera att gå in på vissahemsidor som skickar hem gratis produkter.
självklart testa jag och det funka!
fick hem sköljmedel, som lukta sååå himla gottt!! måste köpa. sköljmedelet ska man använda i en tvätt men jag e snål so it lasted me two washes. Plus så fick jag 2 dollar rabatt kupong... :)

mamma: "college will be what makes or breaks you.. with your mentality you are well on your way"

she was right :)

Kommentarer
Postat av: Snez

Tycker du ska skaffa en då, men bara om du har mycket tid =)

2009-02-25 @ 01:11:16
URL: http://sneki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0