redtagcrazy.com

om du är en sån som shoppas och funderar över om du ska köpa eller ej i typ tre timmar så är INTE denna sida för dig.

för resten (the impulse shoppers)...... welcome to redtagcrazy.com

ok this is how it all goes down.
en gång i timmen lägger dom up en ny vara till ett LÖJLIGT billigt pris och i ett visst antal storlekar.
man har endast en timme på sig at shoppa dock! så det gäller att vara snabb.
allt från skor jeans till toppar ibland kommer det varor som e skjukt fula haha ursäkta men ibland väldigt snygga faktiskt.
dom hade rock and republic dark denim stuprör igår men inte i min stlk. med dessa långa ben är 34 i innerbens längd ett måste.
det e annorlunda men kul. jag sitter inne på mina lektioner och kollar lite då och då efter nya varor.
vakna imorse och kolla vad jag hade missat medans jag sov och det va en super snygg Abercrombie and Fitch t-shirt för 6 DOLLAR!!!!! :(

o well deals come and deals go.

 P.S be careful det finns många liknande sidor och man blir beroende. jag återkommer om jag hittar några bra sidor.

check it outtt :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0