the new addition..

gick hem mellan lektionerna,
medans jag stog i hissen prata två tjejer om vinter rean som pågår på Americaneagle.com
självklart sprang jag hem och leta efter fynd
köpte dessa skor från american eagle


jag dog inte för dom men för 11 dollar och plus at jag inte har några casual heels. so i decided to buy. vi får se om dom sitter snyggt på foten också.

sen hittade jag dessa jeans som jag blev helt kär i. i typ 10an brukade jag använda american eagle jeans och dom e såå sköna och gjorda utav bra kvalite ... now lets just hope they havent lowerd their standards.



en till grej deras jeans kommer i 4 olika längder. hurray for the long legged girls :)

not to bad for lunch break shopping


toodlezzz

Kommentarer
Postat av: maria

SLUTA DU OCKSÅ! HAHAHA FAN VA FINT! skorna var vekrligen fina..speciellt till sommaren och priset hell yeah

2009-02-05 @ 01:33:42
URL: http://mariscal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0