tiredd...

undrar vart desperate housewives har tagit vägen??
brukar gå in på surfthechannel.com och kolla men det va längesen dom la upp nya avsnitt.. skumt..

idag va en lång dag. shoppa lite och käka på resturang.
köpte en mini vår jacka från forever 21

kosta mig bara 10 dollar, behövde en svart jacka.

sen hitta jag dessa tights inne på hm

älskar drag kedjorna på tightsen..

och lite små grejer här och där köpte jag också, men orkar ej visa. inget speciellt.

efter all shopping gick vi och kolla på bio
såg the uninvited gud den va läskig! jag rekomenderar att ni ser den..

nu sitter jag hemma i min säng och lystnar på dru hill, klassiker...
blir ingen utgång för mig ska bara ta det lugnt och göra lite läxor.. hehe tönt.

goodnatt, eller godmorgon :s

Kommentarer
Postat av: johanna

tightsen va skitsnygga! måste kolla hm direkt :)

2009-02-09 @ 18:42:28
URL: http://johannaskyttt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0